Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wola Uhruska

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podisnpektor do spraw ogólnoorganizacyjnych i koordynacji czynności kancelaryjnych.

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wola Uhruska Parkowa 5 22-230 Wola Uhruska
Data ogłoszenia
2020-06-03
Termin składania dokumentów
2020-06-15
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe dowolnej specjalności albo średnie o specjalności: administracja – dla osób z wykształceniem średnim wymagany jest min. 3-letni staż pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem

1) wykształcenie wyższe dowolnej specjalności albo średnie o specjalności: administracja – dla osób z wykształceniem średnim wymagany jest min. 3-letni staż pracy.
2) obywatelstwo polskie,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej
ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa,
6) dobra znajomość przepisów:
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- kodeksu pracy,
- instrukcji kancelaryjnej,
7) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych: edytory
tekstów, arkusze kalkulacyjne.

Wymagania dodatkowe:
1) Preferowane wykształcenie wyższe administracjyjne;
2) Doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej: 3 letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub innej jednostce sektora publicznego;
3) Sumienność, dokładność, skrupulatność, operatywność;
4) komunikatywność.

Zakres obowiązków

1) prowadzenie kancelarii Urzędu Gminy;
2) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz;
3) prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
4) obsługa interesantów przy przyjmowaniu skarg i wniosków przez Wójta Gmimy;
5) zaopatrywanie Urzędu Gminy w niezbędny sprzęt i materiały biurowe;
6) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych;
7) prowadzenie spraw osobowych (akt osobowych) pracowników Urzędu i
Kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
8) prowadzenie spraw bhp i socjalnych pracowników Urzędu;
9) realizacja zadań obronnych nałożonych przez Wójta Gminy;
10) prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego;
11) organizacja pracy i sprawowanie bieżącego nadzoru nad stanowiskiem pracy sprzątaczek;
12) prowadzenie obsługi jednostek organizacyjnych: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Gminny Ośrodek Sportu i Rekrecji oraz Gminna Biblioteka Publiczna w Woli Uhruskiej obejmującej:
a) prowadzenie spraw kadrowych pracowników;
b) prowadzenie spraw związanych z BHP dla pracowników;
c) prowadzenie archiwum w zakresie dokumentacji prowadzonych
spraw.”;

Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny.
2. Formularz aplikacyjny
3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy.
5. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach lub
umiejętnościach.
6. Osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.
13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do
złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego
niepełnosprawność.

Warunki pracy

Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony – na okres 6 miesięcy
z możliwością zatrudnienia na stałe.
2. Wymiar czasu pracy: praca wykonywana w wymiarze pełnego etatu, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.
3. Miejsce świadczenia pracy: praca biurowa w siedzibie Urzędu, obiekt nie dostosowany do osób niepełnosprawnych (brak widny).
4. Stanowisko pracy związane z pracą przy monitorze komputerowym.
5. Liczne kontakty wewnętrzne w ramach Urzędu oraz zewnętrzne z interesantami.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Wola Uhruska, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%. W związku z powyższym pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile w wyniku naboru znajdzie się w gronie pięciu
najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe. Zatem kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
1) składać w zamkniętych kopertach do dnia 15.06.2020 r. do godz. 15:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Wola Uhruska ul. Parkowa 5 22-230 Wola Uhruska, pok. 11 w godzinach urzędowania lub
2) przesłać pocztą do dnia 15.06.2020 r. – (decyduje data wpływu do Urzędu)
na adres: Urząd Gminy Wola Uhruska ul. Parkowa 5 22-230 Wola Uhruska.
Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora do spraw ogólnoorganizacyjnych i koordynacji czynności kancelaryjnych”.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marek Pakuła
Dodano do BIP dnia 03-06-2020 11:32:11