Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wola Uhruska

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. fianansowo-budżetowych.

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wola Uhruska Parkowa 5 22-230 Wola Uhruska
Data ogłoszenia
2017-08-18
Termin składania dokumentów
2017-09-04
Wymagane wykształcenie

1) Preferowane kierunki wykształcenia – rachunkowość, administracja, ekonomia lub ukończone kursy kierunkowe z zakresu rachunkowości i finansów,
2) Staż pracy: minimum roczny w administracji rządowej lub samorządowej.
3) Znajomość regulacji prawnych z zakresu:
- ustawy ordynacja podatkowa,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o podatku od towarów i usług VAT,
- rozporządzenia w sprawie klasyfikacji i sprawozdawczości budżetowej,

 

 

 

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie,
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) Osoba ciesząca się nieposzlakowaną opinią.
5) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

Wymagania dodadkowe:

1) Znajomość zasad prowadzenia księgowości budżetowej, funkcjonowania planu kont i klasyfikacji budżetowej.
2) Biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych (w zakresie pakietów biurowych oraz programu Płatnik, Bestia),
3) Umiejętność pracy w zespole, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność i sumienność. Odporność na stres i pracę pod presją czasu.

Zakres obowiązków

1) Prowadzenie spraw związanych z rozliczeniami pracowniczymi.
2) Przygotowywanie projektu planu dochodów i ich zmian.
3) Ewidencja analityczna i syntetyczna dochodów,
4) Bieżące dekretowanie dokumentów księgowych, zgodnie z klasyfikacją budżetową,
5) Windykacja należności;
6) Sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych oraz sprawozdań i informacji opisowych o przebiegu wykonania budżetu.
7) Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
8) Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu płac oraz środków trwałych;
9) Sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do PFRON;
10) Prowadzenie rejestru sprzedaży VAT dla celów rozliczenia podatku Vat należnego.
11) Wspomaganie głównego księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez dział finansowo-księgowy.
12) Przygotowanie dokumentacji do archiwizacji zgodnie z aktualnym Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt i przekazanie w określonych rozporządzeniem terminach do Zakładowego Archiwum,
13) Wykonywanie prac nieprzewidzianych, doraźnie zleconych przez przełożonego oraz innych zadań tematycznie związanych z wyżej wymienionymi zagadnieniami.

 

 

 

Wymagane dokumenty

1) List motywacyjny – CV,
2) Kwestionariusz osobowy osoby dla ubiegającej się o zatrudnienie.
3) Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
4) Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę.
5) Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, o których mowa w wymaganiach związanych ze stanowiskiem.
6) Oświadczenie o stanie zdrowia.
7) Oświadczenie kandydata, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 



Warunki pracy

Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) Rodzaj umowy- Umowa o pracę na czas określony, na okres 6 miesięcy z możliwością zatrudnienia  na stałe, Warunki pracy zgodne ze stosownymi regulacjami prawa pracy i przepisów BHP.
2) Wymiar czasu pracy –  Praca wykonywana w wymiarze pełnego etatu, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu,
3) Praca biurowa, praca przy komputerze,
4) Miejsce świadczenia pracy – Urząd Gminy Wola Uhruska, ul. Parkowa 5, I piętro (obiekt niedostosowany do osób niepełnosprawnych)

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Wola Uhruska w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
1) składać w zamkniętych kopertach do dnia 4 września 2017 r. do godz. 15.30 w Kancelarii Urzędu Gminy Wola Uhruska ul. Parkowa 5, 22-230 Wola Uhruska, pok. 11 w godzinach urzędowania.
2) przesłać pocztą do dnia 4 września 2017 r. – (decyduje data wpływu do Urzędu ) na adres: Urząd Gminy Wola Uhruska ul. Parkowa 5 22- 230 Wola Uhruska.

Uwagi

Informacje dodatkowe:
1. List motywacyjny i CV muszą być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /tj. Dz.U.2016.922 / oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz.U.2016.902 z późn.zm./”.
2. Dokumenty wymienione w V pkt. 1 – 7 muszą być własnoręcznie podpisane przezskładającego ofertę.
Postępowanie konkursowe obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów, oraz rozmowę z kandydatami. Postępowanie konkursowe przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Wola Uhruska w trybie przewidzianym ustawą o pracownikach samorządowych. Kandydat spełniający wymogi formalne zostanie poinformowany o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:  http://ugwolauhruska.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Wola Uhruska przy ul. Parkowej 5..
4. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
5. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane, za ich zgodą, na zasadach określonych w odrębnych przepisach.
6. W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty kandydatów są wydawane ich nadawcom albo komisyjnie niszczone po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marek Pakuła
Dodano do BIP dnia 18-08-2017 08:42:14